Liity seuraamme rentoon takkakeskusteluun kuulemaan, miten ja miksi Stockmann, yksi Suomen suurimmista vähittäiskaupan toimijoista, mittaa tunnekokemusta.

Milloin? Tiistaina 29. maaliskuuta 2022 klo 16:00
Missä? Verkossa
Kesto: 60 min

>> Lataa tallenne täältä!

Tunnekokemuksen on todettu olevan käänteentekevä sitä mittaaville yrityksille. Asiakaskokemuksen ja markkinoinnin ammattilaiset ovat entistä kiinnostuneempia oppimaan, kuinka he voivat mitata ja hallita asiakkaiden tunteita.

Tästä syystä kutsuimme Sara Toivakaisen, Stockmannin Chief Customer Experience Officerin istumaan alas kanssamme ja keskustelemaan tarkemmin siitä miksi Stockmann mittaa tunnekokemusta, kuinka he sitä mittaavat ja millaisia vaikutuksia tunnekokemuksen mittaamisella on havaittu sekä asiakaskokemusstrategian että liiketoiminnallisten tulosten näkökulmasta. 

Otamme kysymyksiä vastaan myös yleisöltä, joten olet lämpimästi tervetullut osallistumaan keskusteluun ja hyödyntämään mahdollisuutesi esittää myös kysymyksiä. 

Keskustelun chattia moderoi Feedbacklyn Jaakko Männistö. 

Tule kuulolle tai osallistu mukaan keskusteluun esittämällä päivän polttavia kysymyksiä asiakkaiden tunteiden mittaamiseen ja hallintaan liittyen. Tervetuloa!

>> Lataa tallenne täältä!

Keskustelijat

SARA TOIVAKAINEN

Stockmannin Chief Customer Experience Officer, (M.Sc.)
Sara on pitkän linjan asiakas- ja työntekijäkokemuksen ammattilainen sekä tietojen käsittelyopin maisteri, joka on innostunut muotoiluajattelusta. Saran intohimo on tehdä aidosti ihmiskeskeistä liiketoimintaa, asiakaskokemuksen optimointi ja asiakas- ja yritysarvon maksimointi. Sara on myös Stockmannin johtoryhmän jäsen. Sara ja Stockmann ovat olleet tiiviisti mukana kehittämässä Emotional Value Index (EVI®) – tunnemittarin mittausmetodologiaa.

Stockmann Group:illa on noin 460 myymälää ja omaa toimintaa 19 maassa. Stockmann on yksi Suomen suurimmista vähittäiskaupan jälleenmyyjistä, jonka valikoimiin kuuluvat monipuoliset ja laadukkaat muodin, kauneuden- ja kodintuotteita.

JAAKKO MÄNNISTÖ

Palkittu CX johtaja, Feedbacklyn toimitusjohtaja, CX Forumin Co-Founder
Jaakko on startup-yrittäjä ja kansainvälisesti palkittu asiakaskokemuksen mittaamisen ammattilainen kasvuyhtiö Feedbacklyssä sekä Suomen suurimman yrittäjien digitaalisen yhteisön Yrittäjä.io:n perustaja. Hän on myös Emotional Value Index eli EVI® -mittariston kehittäjä ja tunnemittaamisen globaali edelläkävijä sekä yksi CX Forumin perustajista.

Lataa tallenne täältä!